واحدبسیج دبیرستان نرجس دختران فاطمه
حوزه بسیج شهید مطهری -شهرستان برخوار اصفهان

در این شب تاریک عالم همان امام غایب پنهان از نظرها که مولدش معظم و محل ظهورش مکرم است و فرشتگان گواهان اویند و خدا یاور و نیرو بخش او هنگامی که وعده ی ظهورش فرا رسد و فرشتگان یاریش کنند او شمشیر قهر خداست که کند نگردد و نور خداست که خاموش نشود و صاحب مقام حلم است که سبک سر نگردد و مدار روزگار و حافظ و نگهدار زمان است و والیان امرند که آنچه در شب قدر نازل می شود بر آنها نزول یابد .
حشر و نشر خلق و مترجم و مسران وحی حق و نگهبان امر و نهی خدا هستند ، پروردگارا پس تو بر امام خاتم و قائم آن ائمه ی هدی که پنهان است درود فرست .
بار الها و ما را به ایام قیام او و ظهورش برسان و ما را از نصرت کنندگانش قرار ده و خون او چون خواهی ما را ما را با خون او قرین گردان و ما را در دفتر یاران و خاصانش ثبت فرما و ما را در دولت او با تنعم و خوشی زنده بدار و به صحبتش بهره مند گردان و به حق او استوار ساز و از هر بدی محفوظ دار ای مهربان تریت مهربانان.
و ستایش مخصوص خداست که پروردگار عالمیان است و درود بر سید ما حضرت محمد (ص) خاتم پیغمبران و رسولان و بر خاندان صادق و عترت ناطق آن بزرگوار و لعنت بر جمیع ظالمان جهان و تو میان ما و ظالمان عالم حکم فرما که بهترین حکمفرمایی
 و ...
 
 

 
 
 
ضمن تبریک پیشاپیش تولد حضرت مهدی موعود (عج) خدمت همه شما بازدیدکنندگان گرامی و همچنین مسلمانان جهان ، مجموعه ای بسیار زیبا از پیامک های ویژه این روز را برای شما جمع آوری کرده ایم که امیدواریم از آنها نهایت لذت را ببرید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





سه شنبه 13 تير 1391برچسب:, :: 21:45 :: نويسنده : داوری_فرمانده واحد دبیرستان نرجس

درباره وبلاگ

واحدبسیج دبیرستان نرجس دختران فاطمه (س)
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان واحدبسیج دبیرستان نرجس دختران فاطمه(س) و آدرس basijnarjes.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 35
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 36
بازدید ماه : 221
بازدید کل : 2138
تعداد مطالب : 93
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1


Pichak go Up


استخاره آنلاین با قرآن کریم

فال امروز


IS
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
دریافــــــــت کد

Top Blog
وبلاگ برتر در تاپ بلاگر